Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

4.6.08

ΤΟΝ ΣΑΝίΔΑ ΑΝ ΣΑΝΙΔΩΣΕΙΣ, ΤΟ ΣΑΝΙΔΙ ΔEN ΧΑΛΑΣ

30-5-08
Παρακαλώ θερμά να έχω την βοήθεια από κάθε γνώστη του θέματος, διότι σε μιά βδομάδα αρχίζω εξετάσεις και πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ φέτος να πάρω το πτυχίο της Νομικής, αλλοιώς θα τό χάσω, ως "αιώνιος"..., θα μέ κυνηγάει ο "χορηγός" μου με βρεγμένη ΣΑΝίΔΑ και δεν μέ σώζει ούτε ανώτατο δικαστικό πόρισμα...
Συμπαρασταθείτε μου διευκρινίζοντας το παρακάτω, που έμαθα από "πηγή" μου ότι θα είναι κεντρικό θέμα στις εξετάσεις:
Όταν το Σύνταγμα και οι Νόμοι ΔΕΝ αναφέρονται ΡΗΤΑ σε κάτι, αυτό επιτρέπεται ή απαγορεύεται;;;
Κι αλλοιώς: Ό,τι απαγορεύεται, απαγορεύεται ΡΗΤΩΣ;;;
Ή μήπως... ό,τι επιτρέπεται, επιτρέπεται ρητώς;;;
Π.χ. αν το Σύνταγμα και οι Νόμοι ΔΕΝ αναφέρουν ότι επιτρέπεται να αναπνέουμε, τότε... παρανομούμε αναπνέοντας.

Βοηθείστε με! Ακούει κανείς;;;

4-6-08
Ευτυχώς μέ άκουσε ο κ. Χατζηγάκης {Υπουργός... Αδικίας και Προστασίας Ανόμων κατά το νέο κόμμα, το ΠΛΕΓΜΑ} και έλυσε το πρόβλημά μου:
Δεν υπάρχει Νόμος, είπε, ο οποίος ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ "γάμο" ομοφύλων.
Ωραία ! Αυτό θα γράψω στις εξετάσεις μου. Αν τολμούν ας μην μού δώσουν πτυχίο!
Οπότε , αφού το είπε ο Υπουργός, αποσύρω την έκκλησή μου για βοήθεια. Πάψετε παρακαλώ να μού στέλνετε την γνώμη σας και να μέ μπερδεύετε.
Πάντως, μετά την παραπάνω υπουργική δήλωση, καλό είναι να αγοράσετε το Σύνταγμα, τον Αστικό Κώδικα, τον Ποινικό Κώδικα και όποιο άλλο βιβλίο Νόμων υπάρχει, να τά μελετήσετε καλά για να ξέρετε τί ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ και μόνον αυτά να κάνετε, άν δεν θέλετε να σάς μπουζουριάσουν.

6 σχόλια:

Ναπoλέων είπε...

Έγιναν τα εξής σχόλια (στο "συνοπτικό "ποστ"):

ο/η φακός είπε...
Νομίζω πως θα ήταν μιά επιτυχημένη ιδέα να ιδρύσουμε βιομηχανική μονάδα παραγωγής ΒΡΕΓΜΕΝΩΝ ΣΑΝΙΔΩΝ !
Έλα στο μπλογκ μου να δείς μια ακόμα περίπτωση αναγκαιότητας ΕΥΡΕΙΑΣ χρήσης του προϊόντος.
ΦΦ
31/5/08 4:25 πμ

ο/η vassia είπε...
Ποιος λέει ότι οι νόμοι υπάρχουν για να τους καταπατείς.
Ή ότι οι νόμοι είναι σας ελβετικό τυρί, γεμάτοι τρύπες.
Καλό μήνα Ναπολέων:-)
1/6/08 9:39 πμ

ο/η ναπολέων είπε...
Καλό μήνα Βάσια.
Αυτό που έχω διαβάσει για τους νόμους είναι πως μοιάζουν με το δίχτυ της αράχνης:
Τα μικρά έντομα πιάνονται και τα τρώει η ...μαρμάγκα. Τα μεγάλα το σκίζουν και φεύγουν...
Κουράγιο μας, μικρούλια μου. Αν πέσουμε πολλά μαζί επάνω, θα τό σκίσουμε κι εμείς.

Ανώνυμος είπε...

Θα χαλάσω το ωραίο κλίμα της αγανάκτησης αλλά αν το σύστημα δούλευε θα ήταν:
1.Για να κάνει κάτι η δημόσια διοίκηση (κράτος) πρέπει να προβλέπεται ΡΗΤΑ (επιτρέπεται) από τον νόμο.
2. Για να κάνει κάτι ο πολίτης αρκεί να μην απαγορεύεται από τον νόμο.
Το κράτος μας είναι που είναι μπουρδέλο αλλά μην αγανακτούμε και εκεί που κρατάει τα προσχήματα!

Ναπoλέων είπε...

@ Αντίθετο
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
Φυσικά και δεν μέ βρίσκει αντίθετο η πολύ σωστή θέση σου για τη θεμελιώδη αρχή δικαίου για το κράτος και τους πολίτες.
Στο όλον σχόλιο (που λέει κι ο μέγας συνταγματολόγος) όμως διακρίνω μια αντινομία, διότι καταλήγει να μάς ζητάει να μην αγανακτούμε όταν οι κρατικοί λειτουργοί κρατούν ...τα προσχήματα!
Μά τότε αγαπητέ είναι η μέγιστη αδικία: Όταν κρατούν μόνον τα προσχήματα!
Και βέβαια "διδάσκουν" έτσι στους πολίτες την παραπάνω ρήση για τα έντομα και το δίχτυ της αράχνης. Τους ωθούν δηλαδή στη μίμηση, στην διάπραξη μικρών ή μεγαλύτερων παρανομιών, αρκεί να ...μην πιαστούν.

Στη συγκεκριμένη αφορμή τώρα. Όπως θα πρόσεξες ίσως, τον "γάμο" μεταξύ ομοφύλων τόν βάζω σε εισαγωγικά. Έχω διαβάσει τα άρθρα σου στο μπλογκ σου και ξέρω την απαρέσκειά σου για όσους δικαιώνουν με την πρακτική τους τον χαρακτηρισμό "κύναιδος", την οποία και συμμερίζομαι.
Δεν την επεκτείνω, δεν την γενικεύω όμως, όπως εσυ, σε όλους/όλες που προτιμούν μια προσωπική σχέση -σεξουαλική ή ΚΑΙ σεξουαλική- με κάποιον του ίδιου φύλου, τους ομοφυλόφιλους δηλαδή, που δεν είναι πάντα και κύναιδοι...
Δεν ξέρω αν πρόσεξες ένα «πλευρικό» μου άρθρο. Η δικιά μου αντίληψη για την συμβίωση είναι πολύ πιό πλατιά, ανεξαρτοποιείται από τον αριθμό (και βέβαια και το φύλο) όσων θέλουν να ζήσουν έτσι, όλοι μαζί.
Είναι κάτι που κατά την γνώμη μου θα ωφελούσε πολύ την κοινωνικοποίηση του ανθρώπου, πράγμα που το ...διπλοεγωϊστικό ανδρογυνικό δίπολο, τα "ζευγάρια" καθόλου δεν ευνοούν.
Από αυτή τη σκοπιά εγκρίνω, ως έναυσμα, την ενέργεια του εν Τηλω κεφαλονίτη γιατρού-δήμαρχου.
Και κατακρίνω την υποκριτική στάση της "τυφλής" η οποία π.χ. ακόμα δεν παράπεμψε τον Ζαχόπουλο για σεξουαλική παρενόχληση-βιασμό υφισταμένης, ένα ...άθλημα στο οποίο φαίνεται ότι έχουν σημαντικές επιδόσεις τα μέλη της τρέχουσας διοίκησης, αλλά αντέδρασε αστραπιαία και συγκέντρωσε τα πυρά της στην "ανηθικότητα" του "γάμου" ομοφύλων.
α-α-ε
Ν.

Ναπoλέων είπε...

Υ.Γ.
Και για να μήν θεωρηθεί ότι "ρίχνω άσφαιρα", είχα την τύχη να δοκιμάσω έξη μακρόχρονες συμβιώσεις (όλες ...στρέϊτ), δυό «ευλογημένες» από την Εκκλησία, μία από δήμαρχο (αλλοδαπό) και τρείς άτυπες από τις οποίες ανταμείφθηκα με τέσσερα παιδιά και πλούσιες εμπειρίες, όχι πάντα ευτυχείς.
Και κάποτε που έτυχε να "εισβάλω" σε ένα ζευγάρι λεσβιών, χωρισμένων με δυό παιδιά καθεμιά, δεν διέκρινα κάποια "κυναίδεια" αλλ' απλώς μια εξουσιαστική σχέση, τόσο συνηθισμένη όμως και στα "νορμάλ" ζευγάρια.
α-α-ε
Ν.

pavlos είπε...

Αγαπητέ Ναπολέων
Η βασική μου διαφωνία βρίσκεται ότι θα ήθελα ο ιδιωτικός μας χώρος να είναι τελείως απομονωμένος από τον δημόσιο. Δηλαδή πιστεύω ότι το κράτος δεν πρέπει να έχει λόγο στην ιδιωτική ζωή μας.
Μου ακούγεται λίγο παράδοξο να έχουμε ως πολίτες αίτημα "να εγκρίνει το κράτος την σχέση μου".
Οι μόνοι που δεν διαιούνται ιδιωτικού βίου είναι βέβαια οι πολιτικοί (αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία).

Ναπoλέων είπε...

Αγαπητό Αντίθετο
εμένα με βρίσκεις ...αντίθετο με κάποιες προεκτάσεις της ιδιωτικότητας.

Χωρίς να διαφωνώ ότι με την σημερινή διάρθρωση του κράτους και την καλλιεργημένη νοοτροπία όσων το απαρτίζουν, καλό είναι να είναι ...κοντά τα χέρια του.
Αν όμως τό σκεφτείς βαθύτερα ΔΕΝ υπάρχει κάτι που να είναι πέρα για πέρα ιδιωτικό.
Το πώς π.χ. ανατρέφετε το γυιό σας ενδιαφέρει ΚΑΙ εμένα γιατί κάποτε μπορεί ...να παντρευτεί την κόρη μου... Λέμε τώρα...
Η ΣΥΜΒΙΩΣΗ κάποιων μελών της κοινωνίας πρέπει να υπόκειται σε κάποιους κανόνες, σε κάποιες ρυθμίσεις. Αρκεί αυτές να είναι τυπικές και να μην μπαίνουν στην ουσία, να μην ποδηγετούν τη ΒΟΥΛΗΣΗ των πολιτών, όπως πάρα πολλές φορές βέβαια συμβαίνει και γιαυτό, ως προς το ΣΗΜΕΡΑ, συμφωνώ για ...κοντά χέρια.

Αν πάμε όμως λίγο παραπέρα, θα πρέπει να σκεφτούμε ΠΟΙΟΣ ΚΥΡΙΩΣ έχει συμφέρον από την ιδιωτικότητα.
Ποιόν συνέφερε να καθιερωθεί (σε όποιον βαθμό) διαχρονικά;
Μήπως κάποιον που κατάλαβε ότι, εμπνέοντας ιδιωτικότητα, αγοραφοβία, αίσθημα ενοχής εντέλει στους πολίτες, τους κυβερνάει ευκολότερα, διαρκέστερα;

Αναλυτικότερα τα πραγματεύομαι αυτά στο "οικείο" κεφάλαιο της «αρ. Αρ.» Άμα σ' ενδιαφέρει, ...οπλίσου με λίγη υπομονή και βρές τα εκεί.