Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

9.7.09

Η κηδεία

☞ ♆ ♫ # ! ♧ ♪ @ ♀ & ! ^ ♋ ♘ ♂
^ @ ♋ $ ! € §♩♭⾳ ♬ ♡ ♋ ♆ # !
♘ ! ♮ ♐ @ ♢ ♫ ♋ ♆ ! ♪ $ $ ♧ ♪

...Τί καλά που έχω δηλώσει, εδώ και πολλά χρόνια, ότι στην μόνη κηδεία που θα πάω πλέον θα είναι η ...δικιά μου.
...Και μην τολμήσει να με «καρφώσει» κανείς διότι ΚΑΙ δωρητής σώματος είμαι ΚΑΙ το πτώμα μου έχω πει να το δώσουν στην Ιατρική Σχολή για το μάθημα της ανατομίας ΚΑΙ μετά να το κάψουν, αν είναι τότε εφικτό εδώ.

Στον "μεγάλο" θανόντα πάντως αφιερώνω το ποίημα του Tάσου Λειβαδίτη:

ΕΠΙΤΥΜΒΙΟ
Ενθάδε κείται κάποιος που
ο φόβος "οι άλλοι τί θα πούν"
και η επιθυμία να αρέσει
τόσο πολύ του κλέψανε
ό,τι είχε πιο δικό του,
ώστε δεν κείται εδώ κανείς.

.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναπολεων? στον Μιχαλακη αναφερεσαι?

Ναπoλέων είπε...

Καλώστην την καλογραία!

Ναι για την κηδεία του Μιχαλάκη του Γρυλλόπουλου το έγραψα, καλή μου.

Ελπίζω να μην γρατσούνισα τίποτε χορδές σου.

Κι άλλοι, πολλοί άλλοι, του "είδους" του την πάτησαν άγρια, διότι άγρια είναι τα θηρία της σιόου-μπίζ και του πλούτου, αλλά αυτός ήταν ο πιό δυστυχής ο καϋμένος.
Ή ο ...μαύρος, όπως λέμε εδώ πάνω.

Εύχομαι να μην σέ εξουσιάζει κανένα...