Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

22.8.13

«Και πού θα παρκάρει τα παιδιά του ο κοσμάκης, αν απεργήσετε, ρέ;;;»

Την άποψή μου για την μεταρρύθμιση που χρειάζονται τα μυαλά μας ως προς την Παιδεία την έχω αναπτύξει και δημοσιεύσει από τα τέλη της δεκαετίας του '60. Εδώ μπορείτε να τη βρείτε σε άρθρο μου στις 10-2-2008 ή στο αντίστοιχο του άλλου μου μπλογκ "Για μιά αριστερή Αριστερά" {http://aristeriaristera.blogspot.gr}.
Σήμερα σκέφτηκα να σάς παρουσιάσω τον λόγο για τον οποίο νομίζω ότι θα αποτύχει ο νέος εκβιασμός του απο-φασισμένου Αντωνάκη εναντίον των εκπαιδευτικών. 
Στο τέλος όμως και αφού πρώτα αναπτύξω το πώς είδα τον μηχανισμό, την ίντριγκα διακυβέρνησης αυτά τα τρία θλιβερά μνημονιακά χρόνια.
{Το βραδάκι υπολογίζω...}

Δεν υπάρχουν σχόλια: