Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

28.8.13

Η σαμαροσταυρίδειος fucking story

Τη γνώμη μου για τον απο-φασισμένο Αντωνάκη την έχω γράψει πολλές φορές από το 1991 και την έχω πληκτρολογήσει κι εδώ αρκετές φορές. Δεν θα την επαναλάβω.
Η γνώμη μου για τον Σταυρίδη, πρώην επικεφαλής της ΕΥΔΑΠ και πρώην του ΤΑΙΠΕΔ, ως προσωπική επιλογή Αντωνάκη, είναι πως το άτομο είναι «νούμερο» {όπως και οι υπόλοιποι σφογγοκωλάριοι του απο-φασισμένου πρωθυπουργού μας}, διατυπωμένη και εδώ πριν 4 μήνες, αρχές Μαΐου.
Μετά τη συνέντευξή του σε νορβηγικό περιοδικό, στην οποία ξέρασε όλον τον βόρβορο του ...καλλιεργημένου μυαλού του σε γλώσσα παλαιού χαμαιτυπείου(*), νομίζω πως πρέπει να του απονείμουμε βραβείο διότι έδωσε λαβή για την πιο επιτυχημένη παραλλαγή του διαβόητου σαμαρικού "success story":
Μπορούμε άνετα πλέον να μιλάμε για "fucking story"...
- - - - - - - - - - -
(*) την ίδια με τον απο-φασισμένο Αντωνάκη, όπως αποδείχτηκε τις προάλλες από αυτά που είπε όταν νόμιζε ότι είχαν κλείσει οι κάμερες και τα άκουσε το πανελλήνιο...
{δεν ξέχασα ό,τι σάς υποσχέθηκα
για την απεργία των καθηγητών...
το δουλεύω ακόμα στο μυαλό μου}

Δεν υπάρχουν σχόλια: