Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

21.1.13

Αν... «μιά εικόνα, χίλιες λέξεις»...
τότε... ένα σκίτσο, δέκα χιλιάδες...

«Mιά εικόνα, χίλιες λέξεις». Συνηθισμένο "μότο" μεταξύ δημοσιογράφων. Δώστε προσοχή στην παρακάτω γελοιογραφία του Βαγγέλη Χερουβείμ στην "ΑΥΓΗ" και πείτε μου αν συμφωνείτε με τον τίτλο που έβαλα.

2 σχόλια:

Λωτοφάγος είπε...

Ναι, το είδα κι εγώ χθες και χαμογέλασα πικρά.
Ο Χερουβείμ είναι συχνά πολύ εύστοχος.
'Εχεις δίκιο, Ναπολέων: οι σκιτσογράφοι μας είναι εξαιρετικοί.

...Ατακαδόρ είπε...

Το μαγαζάκι - 1994

Στίχοι: Γιώργος Ζήκας
Μουσική: Γιώργος Ζήκας
1. Κώστας Μακεδόνας

Είχα ένα μαγαζάκι,
δέκα τετραγωνικά
τόσος κόπος και μεράκι
πήγε στράφι τελικά.

Ήταν σκέτο τζιτζιλόνι
με εμπορεύματα εκλεκτά
μα μου ήρθε η εφορία
και μου έφυγε η μαγκιά.

Μια καμπάνα για το Ι.Κ.Α.
μια για το Φ.Π.Α.
ούτε τιμολόγια είχα
μου τη ρίξανε στ’ αυτιά.

Είχα ένα μαγαζάκι,
έβγαινε κουτσά στραβά
με κανένα εξτραδάκι
τσίμα τσίμα τα λεφτά.

Είχα μπόλικη πραμάτεια,
μπρούτζινα κι ασημικά
μα ταμειακή δεν πήρα
και το πλήρωσα ακριβά.

Αμάν αμάν, ανάθεμά σε,
ανάθεμα κακούργα εφορία
που το φτωχό τον άνθρωπο,
φέρνεις σ’ απελπισία.