Σκότωσε τον φασίστα μέσα σου, πριν προλάβει να σέ υποδουλώσει
{δικό μου}
«Ο άνθρωπος απόχτησε μυαλό για να ανατρέψει τους νόμους της ζούγκλας,
όχι για να τούς εφαρμόσει»...
{άγνωστου, σοφού κατ' εμέ...}
«Πρέπει να ΕΙΣΑΙ η αλλαγή, που θέλεις να έρθει»
{του Μαχάτμα Γκάντι}

8.6.13

SS... Ζήτωωωωωωωω!!!
Να προλάβω να πω τον πόνο μου προτού ψηφιστεί κάποιο από τα 5 (πέντε) «αντι»ρατσιστικά νομοσχέδια...

Όσοι και όσες επισκέπτεσθε τούτο το "μπλογκ" συχνά-πυκνά ή διαβάζατε παλιότερα τον έντυπο "Παρατηρητή της Ηπείρου" θα ξέρετε ασφαλώς τα σφοδρά υπερ-SS αισθήματά μου.

Χάρη στον πολυχρονεμένο πρωθυπουργό μας, που ο θεός του(*) να μού κόβει χρόνια και να τού δίνει δευτερόλεπτα (στην εξουσία), και τα μέτρια(**) αγγλικά του, αυτά τα σφοδρά μου αισθήματα έγιναν σφοδρώτατα!!!

Κάθομαι στο αλώνι του (πατρικού) σπιτιού μου, που μέ φιλοξενεί τα τελευταία πεντέξη χρόνια, και φωνάζω κατά διαστήματα «στεντορεία τη φωνή»:
SS... Ζήτωωωωωωωωωωωωωωω!!!

Το ελληνικό Success Story εννοώ φυσικά...
Και όχι τα ναζιστικά SS... 
Αυτά αφήνω να τα υμνούν οι ανεγκέφαλοι "εγέρθητοι"...
- - - - - - - - - - - - -
(*) «ο θεός του», διότι εγώ δεν κατέχω το είδος. Αν ακούσετε, αυτό που λένε μερικοί, ότι «δεν έχει το θεό του», μην τους πιστέψετε. Τον ζηλεύουν και λένε κακίες...
(**) Πολύ φτωχότερα από τα του Γιωργάκη και ελαφρώς μόνον καλλίτερα (γύρω στο 2%...) από τα του Αλέξη...

1 σχόλιο:

Λωτοφάγος είπε...

Ορίστε: το success story του Αντωνάκη έκανε έναν τουλάχιστον άνθρωπο ευτυχισμένο! Και κυρίως τον έπεισε ότι υπάρχει. Λίγο τό΄χεις;

Καλό σαββατοκύριακο, φίλε μου.